Vattumannen.se

För er alla som är intresserade av att lära er mer om andlighet och liknande så finns det en jätte bra hemsida för er, nämligen www.vattumannen.se. Denna hemsida säljer böcker inom alla möjliga områden och har även väldigt många böcker att välja bland, allt från nybörjare till experter.
Som jag sagt många gånger förut så anser jag att det bästa sättet att börja lära sig är att läsa en bok om ämnet och sedan känna efter om det var någonting som man verkligen är intresserad av eller inte.

På vattumannen.se kan man även hitta produkter att köpa, vilket är bra om man tex vill köpa en tarotkortlek och samtidigt köpa boken som beskriver hur leken ska användas och tydas. Själv ska jag just köpa en tarotkorlek med tillhörande bok så fort jag får in lite pengar. Leken som jag har tänkt köpa är Toth tarot av Aleister Crowley med den tillhörande boken Själens spegel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0