Uppdatering!

Hej kära läsare!
Helt underbart att man har läsare fortfarande även om min uppdatering är usel! Anledningen till detta är att jag har flyttat och har även börjat studera. Vilket har gjort att min tid har varit begränsad.
Något annat som jag också kan berätta är att jag under en period har varit helt uppslukad av mitt målande och finner både lugn och trygghet i detta. Har även gjort framsteg i målningen, det känns som att jag äntligen har hittat "jag" i mitt målande.

Det jag även kan säga är att jag nu ska sätta mig och skriva ett antal inlägg. Ska försöka skriva 9 inlägg som kommer att publiceras på måndagar och torsdagar varje vecka ca 3 veckor framåt. Förhoppningvis så kommer dessa inlägg skänka er intressant läsning!

Och som vanligt blir jag alltid lika tacksam när ni tycker till om vad jag ska skriva om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0