Funderar du på vad du kan ge bort till någon i present?

Är du som jag och är inte alls bra på att komma på vad man ska ge bort i present till en person? Ofta kan jag känna att om jag köper något billigt så kanske personer inte uppskattar det eller tycker att det är löjligt, men personer kan även tycka samma sak om man köper en dyr present.
Därför har jag slutat att leta efter en present som en person vill ha eller skulle kunna tänkas vilja ha. Istället köper jag någonting som kanske är mer personligt för mig och betyder någonting.
Dessa stenpåsar har jag gett bort några gånger till familj och vänner, och har alltid varit uppskattade eftersom att jag tror att de får en känsla av att man bryr sig om dem.
Dessa stenpåsar finns i en mängd olika sorter och betydelser, men visar bara de som jag har gett bort.


Påse med pyrit, hematit och jet.
Denna påse står för mod


Påse med apatit, akvamarin samt lapis lazuli
Står för frihet


Denna innehåller rosenkvarts, citrin och blå bandagat och
har betydelsen "sov gott".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0