För lite tid

Att skapa tid, det är väl någonting som vi alla skulle kunna vilja kunna skapa. För vem har inte känt att tiden inte räcker till? Man ska ha tid med skola/arbete, sina nära och kära, kanske att man har barn också som tar tid eller ett intresse som man vill ägna tid åt, sedan så måste man komma ihåg sig själv - sin egen hälsa och välbefinnande.
Hur ska man egentligen hinna allt det här? Det är ju omöjligt, eftersom att det är alltid någonting som kommer att få lida och oftast är det nog en själv som får lida. Man försöker att hinna med allt, men hinner istället med inget.
Har vi människor för många krav på oss själva? Är det därför tiden inte räcker till? Eller kan det vara samhället vi lever i som skapar krav?
Vad det än är som gör att vår tid inte räcker till, så kan man konstatera: att hur väl man än planerar så kommer man inte ha tid med allt!


Kommentarer
Postat av: ttrollis '

vill du vara med i dagens blogg?

kika in på våran blogg och anmäl dig.

vinnaren utses imorgonkväll! =)

hoppas du får en fin kväll.

Postat av: Lara

:D jag hoppas att jag gör det :D

2011-03-26 @ 19:53:56
URL: http://laraluebi.blogg.se/
Postat av: Carina, ^^

Vilken fin blogg, :D

2011-03-28 @ 09:48:18
URL: http://lillastar.blogg.se/
Postat av: emmaws

svar; jag håller med :p

fast ibland ger den ganska roliga svar så jag nästan tror på det en säger hahaha :$

2011-04-18 @ 15:58:26
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0