Två böcker

Som jag har sagt tidigare så har jag hållt på med sånt här sedan jag var tolv, men självklart är jag långt ifrån fullärd! Men jag jobbar hela tiden på att lära mig mer.
Det jag nu har tänkt lära mig riktigt bra är att hantera en pendel och att spå i runor, därför klickade jag hem dessa två böcker igår:

Lägg runor om din framtid: En nordisk variant av tarot
Carl Gustav Hansson

Lilla pendelboken
Pehr Trollsveden

Båda dessa böcker sägs vara intriktade mot nybörjare inom ämnet och enkla att förstå. Så jag hoppas att de är det och jag längtar tills att jag får böckerna så att jag får börja lära mig!

 


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- sedan du var 12? hur gammal är du nu då :)

2010-12-18 @ 00:22:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Tova & Rebecka

spå i runor verkar ju ascoolt! C:

2010-12-18 @ 10:56:02
URL: http://sjusjosjukasjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0