Vår!

Det är vår ute och jag har absolut ingen som helst lust att stanna inne under tiden det är så här fint väder ute, och därför har uppdateringen blivit väldigt dålig även om jag lovade att den skulle bli bättre.
Men ibland så måste man prioritera, vad är viktigare, att vara ute med sina vänner eller sitta inne ensam och blogga? Nästan alla skulle nog välja naturen och sina vänner om man som person hellre väljer livet än framgång.

Uppdateringen kommer nog under v.19 vara ganska så dålig också. Jag ska nämligen utomlands och kommer då inte ha tid att blogga, men ska försöka lägga upp några tidsinställda inlägg som ni kan underhåller er med medans jag är borta!



Kommentarer
Postat av: Lisamarie

vart är det du ska?:)

2011-05-01 @ 15:25:12
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0