Målning

Jag har aldrig riktigt haft en hobby förutom det här med andlighet och kristaller. Kanske dumt att kalla det hobby men det är faktiskt så att nästan all min fritid går åt till att ägna mig åt andlighet på olika sätt och att ta hand om kristallerna.

Men nu på senare tid har jag känt att jag vill prova på någonting nytt, jag känner mig väldigt kreativ och därför har jag funderat på att börja måla. Bara måla det jag känner för och inte bry mig så mycket om vad det föreställer. Skulle vara skönt att för en stund sluta tänka och bara låta kreativiteten flöda.

Kanske att jag skulle måla någonting med chakrafärgerna blandat med svart, det skulle nog bli bra. Eller kanske att jag skulle försöka målat något som uttrycker min syn på andlighet? Ja vem vet vart det här kommer att leda!




Kommentarer
Postat av: michelle ♥

sv: visst är det!



Lycka till med målandet, det blir säkert helbra:)

2011-02-02 @ 10:40:48
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0