Julklappstips!

Julklappstips är väl alltid bra att ha? Tidigare år har jag alltid sprungit runt på stan för att hitta den perfekta julklappen de personer som står mig närmast, men vet ni vad? Jag har hittat den, eller rättare sagt dom, perfekta julklapparna.
 
I år har jag nämligen bestämt mig för att ge bort leksaker och medicin till mina närmaste, fast egentligen går leksakerna och medicinen till utsatta barn runt om i världen. Något som kommer att hjälpa de barn som inte har haft det lika bra som en själv, måste säga att det känns väldigt bra att ge bort sådana saker istället för någonting som är helt obetydligt.

De organisationer som jag har valt att stödja är SOS-barnbyar och  UNICEF.
http://www.sos-barnbyar.se/Butik/priv/Pages/default.aspx

http://unicef.se/gavoshop/kategorier/6-alla-gavor

Så om ni som jag vill ge bort något betydelsefullt, så köp något av dessa eller kolla runt på de andra organisationerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0