Vad är detta?

Detta är en blogg som kommer att handla om andlighet, kristaller, healing och mycket annat som hör detta ämne till!
Själv är jag ganska ny inom detta ämne men har haft ett intresse sedan jag var 12 år gammal (är idag 18), så detta kommer vara en slags nybörja blogg där jag berätta om olika saker som jag själv har provat på eller som jag vill prova på.
Jag kommer även att berätta om egna erfarenheter, och jag vill gärna veta vad ni själva har för erfarenheter när det kommer till andlighet, övernaturligt, kristaller mm!

Om ni vill berätta om era erfarenheter och inte vill skriva det i kommentarsrutan så kan du mejla mig på:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0