Häxa...jag?

Fick en kommentar för någon dag sen där det var en person som kallade mig häxa, och det gör mig absolut ingenting! Såklart att jag är en häxa!

Det roliga med den här bloggen är att jag är mer öppen än vad jag är i verkligheten. Visst mina närmaste vänner vet ju att jag håller på saker med inom New Age, men de flesta vet inte om det, och varför vet inte folk? Jo, för att det inte syns. Många har sina bilder om hur en person som håller på med New Age ser ut och hur de är, men jag är nog som de flesta andra 18-åringar. Jag går skola, umgås med vänner, festat någon gång osv, låter inte det som en vanlig 18-åring?

Men som sagt, så klart att jag är häxa och det är inget som jag skämms över, och vad en häxa är får ni väl tolka som ni vill :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

SV; Tack så jätte mycket :)

2010-12-22 @ 08:44:19
URL: http://northcountry.blogg.se/
Postat av: CJ

Tack snälla! :)

2010-12-30 @ 13:15:17
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: amanda ♥

jag har problem med andar .. verkligen stora problem jag får sömnbrits pga att de alltid är runt om mig och när jag ser dem jag vågar inte somna..

jag har skrikit att de ska gå härifrån , jag har lagt salt vid dörren jag har gjort ALLTING med de är alltid 3 stycken som är kvar. jag är rädd ifall jag tar bort min gudfar de vill jag inte men de finns en ,med mycket negativ energi stor e han..

har du tips att få bort de negativa . de känns mycket under jul / nyår.

2010-12-30 @ 15:17:05
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Axelina <3

Jag har också fått den kommentaren, häxa alltså, och jag är väldigt stolt för att jag är det. Jag kan typ se andar när jag går på stan, det är bara täka att de inte är där, det brukar få dem att tappa intresset, men om de vill något så kan du ju leta upp någon som kan ta kontakt med dem.

2011-02-11 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0